понеділок, 5 лютого 2018 р.

Візитна карточка

1.Марина - це я, одна з учасниць,
(до глядачів) Подобається вам моє ім'я?
Йду в ногу з часом, дівчина сучасна.
Для мене найцінніше - це сім'я!
Учитися люблю, бо все мені цікаво:
Комп'ютери, рушниці, ковзани...
Тож і не дивно, що не раз долала
Рекорди, які ставлять пацани!
Люблю природу і подорожую.
Люблю людей таких, як вони є.


Частіше: веселюсь, а не сумую -
бо з оптимізмом стука серденько моє!
Бажаю всім удачі і натхнення!


Маленьких і великих перемог!
Хай в цьому конкурсі, на цій прекрасній сцені
Учасницям допомагає Бог!


2.Низький уклін всім!
 Я – А
ліна!
Говорять справжня господиня,
Цікавих сповнена думок!
І перша думка: як чудово,
Що конкурс є прекрасний цей!
Бо це ж можливість знову й знову
Собою радувать людей.
Дома часу я не гаю,
Мамочці допомагаю.
Що вже вмію:те й роблю.
Бо матусю так люблю
Що й словами не сказати –
Обіцяла їй сьогодні
Я гарненько виступати!

 3.Привіт всім! Я –Ліля!
Так рада бачити всіх вас.
Мені вже
девꞌять років з «гаком» –
Закінчую
четвертий клас!
Стараюсь вчитись на відмінно:
«Дванадцять», «десять» - коли як.
За це від мами й тата маю
Багато грамот і подяк.
Люблю я жарти і приколи.
Без музики не можу жить,
Люблю поїсти солоденьке,
Люблю багато малювать,
Встигаю кілька раз на день я
Потанцювати й поспівать.
Люблю тварин, люблю природу,
Люблю батьків і всіх людей,
Люблю весь світ і рідну школу.
І день сьогоднішній оцей!

4. Я – україночка мала,
Амалією звуся.
У Жовтневому живу
І дуже цим горджуся.
Я красива і струнка,
Сірі очі маю,
Я моторна й заводна,
Як бджілка літаю.
З гордістю кажу: я - українка!
Всім уклін, з ким поряд я живу,
З ким проходить тут моє навчання,
З ким ділю і радість, і журбу.
"Щире серце в тебе..." - часто чую,
Не стерплю неправди, зла і зрад...
В людях дуже людяність ціную,
Вірю: в кожної людини є талант!
Хай усім нам пощастить сьогодні,
Хоч й маленьких зичу перемог!
Хай не забринить сльозинка жодна...
Тільки з радості! І бережи вас Бог!
5.Коли я народилась,
Матуся й тато так зраділи,
Що на руках мене носили
Та думали яке ім’я дитині дати,
Як донечку свою назвати?
Не довго думали вони
І Вікулею нарекли.
Легенька, як пушинка
Весела я та спритна.
І по секрету вам скажу,
Що на місці на одному
Я й хвилинки не сиджу.
На сьогоднішньому святі
Все, що вмію покажу.
Ціную в людях доброту і щирість,
Нехай сьогодні буде божа милість
Щоб ми змогли усі перемогти.

6.Я Даша, Дашенька, Даринка
Чепурненька українка.
Я серйозна й працьовита,
Кароока панночка.
Люблю сонце,зорі й квіти
І…поспати зраночку.
Хоч років я ще мало маю,
Та про красу вже дещо знаю.
Спинку рівно я тримаю,
Бо маю бути я така,
Як тополенька струнка.
Я лінивих не люблю,
Завжди їх я впізнаю.
Весело проводжу час
Всіх вітаю з святом вас.

 Дарина
Дарця, Дарочка, Даринка,
невсидюча як хмаринка,
дуже любить мандрувати,
над усім владарювати.
Інна

Інна — як потік бурхливий,
як струмочок після зливи,
гомінка, весела, спритна
до усіх вона привітна.

Немає коментарів:

Дописати коментар