середа, 12 грудня 2018 р.


               СЦЕНАРІЙ НОВОРІЧНОГО СВЯТА
               за мотивами казки «Снігова королева»

Мета: продовжувати формувати у дітей навички й уміння виразного співу, здатність до музично-рухової імпровізації, художньо-мовленнєвих виконавчих умінь. Розвивати здібності до творчого перевтілення, вміння орієнтуватися в просторі, увагу, пам'ять, відчуття ритму, творчі здібності. Збагачувати музичні враження. Виховувати основи музичного смаку, любов до музики різних жанрів, відчуття співпереживання персонажам. Підтримувати піднесений настрій, уважність, зацікавленість дітей.

                                               Хід свята:
Звучить музика

Ведуча 1: Лунає кришталевий дзвін -
Запрошує на свято він!
Запрошує у школу всіх,
Нехай лунає в залі сміх!
Ведуча 2: Скоріш усі збирайтеся
У наш чудовий зал!
Ми тут розпочинаємо
Святковий карнавал!

Діти на чолі з Дідом Морозом та Снігуронькою забігають до зали

Снігуронька: Рік Новий - казковий час!
 Хай здивує щастям вас!
 Будьте добрі та здорові,
 Побажаємо любові,
 Світла й радощів багато,
 Щоб життя було, як свято.
Дитина 1: На порозі Рік Новий -
 Добрий, світлий, чарівний.
 Щастя, злагоду - усе,
 Хай до хат він нам несе!
Дитина 2: О дванадцятій годині
 Похитнеться стрілка - скік!
 І ми всі за мить єдину
 Підростем на цілий рік!
Дід Мороз: Посох чарівний,
 До ялинки доторкнись,
 Ялинка святкова,
 Скоріш засвітись!

Запалюються вогники на ялинці

Білий сніг кругом, як вата.
Біжимо у двір із хати.
Сніжки ліпим, сніг качаєм —
Так ми зиму зустрічаєм.
Й зробимо Сніговика,
Хоч робота й нелегка,
Бо мороз куса за вуха,
Ще й зірвалась завірюха.
Та сніжок качаєм сміло,
Робимо ми все уміло.
Кучугури накачали
І докупи поскладали.
А на голову — каструлю,
Там, де очі, — дві цибулі.
Хтось морквину нам приніс —
Це чудово! Буде ніс!
Замість рота — бурячок.
Ось який сніговичок!
Буде двір охороняти
І нікого не впускати.
Сніговичок
Доброго дня! Це я — зустрічайте
І до танцю всі ставайте!
Щоб не мерзли ноженята,
Треба всім потанцювати.
А тепер тепленькі ніжки,
Що ж, пограємось у сніжки!

Пісня «Підемо у двір гуляти»

Чарівниці:
1. Сьогодні свято в нас незвичне,
Чудове, гарне, новорічне.
Послухайте, чарівна музика лунає,
То казка новорічна до нас вже поспішає!
2. Ми не чарівники, ми тільки вчимося.
Але щиро від душі всієї ми бажаємо тільки щастя.
Миру і спокою у ваші оселі.
1. Хай завжди у вашім домі сміх лунає і пісні,
Хай обійдуть стороною всі нещастя, ніби в сні.
2. Хай Новий рік несе нам віру у завтрашньому дні.
Щоб зло і жорстокість залишалися лише в казках.
1. Тож паличку чарівну ми будемо прохати
Сьогодні добре диво усім подарувати.
Разом. Швидше, паличко, чаруй, гарну казку подаруй.

Герда і Кай танцюють

Герда: Чому ти без рукавичок, Кай? Твої руки зовсім змерзли.
Кай: Я не боюсь морозу. А Снігову королеву я посаджу на гарячу пічку, і вона розтане.
Герда: Зачекай, я принесу тобі рукавички… (вибігає)

З’являються по черзі  Сніжинки

1. Закружляли скрізь сніжинки, як метелики прудкі
Прилетіли до ялинки, почепились на гілки.
Голі кущики прикрили, притрусили моріжок,
І доріжки побіліли, зовсім іншим став лісок.
2. Ми у селах і містах побілили кожний дах.
На кущах, немов улітку, розцвіли чудові квітки!
3. Ми – сніжинки, ми – пушинки, легкі крила маємо.
Ми ялинку-верховинку радо прикрашаємо.
4. І грайливі, і щасливі Новий рік стрічаємо.
Поля милі, сніжно-білі танцем привітаємо!

Танок Сніжинок

Снігова королева: Кай, я - Снігова королева! Ти впізнав мене? (Обіймає) Це мене ти хотів посадити на пічку? Тепер, Кай, ти цього не зробиш, бо твоє Серце перетворилось на крижинку. Ходім, я покажу тобі свій палац…

Герда: Кай, любий Кай, де ти? (Герда плаче)

Герда обходить ялинку і потрапляє в ліс

Вовк. Я сірий Вовк, ходжу ліском, і всі мене бояться!
Недаром звуть мене всі Вовком, бо можу я кусаться!
З Новим роком вас вітаю!
Щастя й радості бажаю!
Ведмідь. Я — Ведмідь-набрід,
Я іду бадьорим кроком!
З Новим роком! З Новим роком!
Всіх здоровлю і вітаю,
Щастя й радості бажаю!
Зайчик. Cкік, скік –
Я від вовка швидко втік.
В лісі я зустрів сніжинку,
Запросила на ялинку.
І не довго я збирався,
В шубку нову прибрався.
Личко снігом гарно вмив,
Привітати всіх хотів.
Їжачок. Я маленький їжачок,
В мене є сопілочка.
Ой, яке велике свято!
Як же тут не танцювати?
Всім я буду добре грати –
Ой, давайте танцювати!
Пісня 2 класу

Тенець Розбійників
Розбійниця. Є для вас завдання: творче і цікаве.
Розбійник 1. Краще звичайне і грошове.
Розбійник 2. І краще розрахуватись тим, що зимою і літом одним цвітом.
 Розбійниця. Що? Ялинками з вами розраховуватись? Дивне бажання!
Розбійник 3. Зразу видно, відстала від життя.
Розбійник 4. Зимою і літом одним цвітом – доллар.
Розбійник 5. І побільше, побільше, бо чорні справи коштують дорого.
Співають пісню “Гоп-гоп” В.Сердючки
Як будуть у нас гроші, як будуть в нас доляри,
Ми перші будем в лісі завидні женихи.
Кікіморок коханих візьмемо у садочок.
Накормим черв'ячками і тихо-хи-хи-хи
Гоп-гоп-гоп, чи я гоп, а я співаю,…я танцюю… Я весело співаю.
У нас є карі очі, у нас є чорні брови,
І зверху ми красіві, і знизу нічего.
Якщо не буде грошей, якщо нам не заплатиш.
Не будемо ми дєлать заданія твого.
Розбійниця.  Не буду я вам нічого платити. Ви повинні робити капості задля власного задоволення.  
Розбійник 1. Де це ви, мадам, бачили безкоштовних кіллерів?
Розбійник 2. Хлопці, ходімо краще нашкодимо Діду Морозу і Снігурочці
(Йдуть під музику).
Розбійниця. Знову доведеться самій!
Розбійниця: Яка гарна дівчинка!
Герда: Мене звати Герда.
Я шукаю брата Кая.
Невисокий він на зріст,
Сірі очі, гарний ніс,
Він розумний і красивий,
Дуже мудрий і кмітливий.
Снігова королева його вкрала.
Я дуже змерзла, поки його шукала.
Розбійниця:  Я рада тобі допомогти,
 Тебе до королівства провести.
   
Танець короля і снігової королеви

Снігова королева: Холод землю огортає,
Все живе на ній вмирає.
От би стало так навіки,
Щоб стрімкі застигли ріки.
Змовк веселий спів пташиний
І щасливий сміх дитини.
Король: Я мрію, як у гості діти кличуть,
Бо відомо всім давно,
Що чудес ніде не стріти
Крім казок і крім кіно.
Але раптом так буває,
Що в найкращий день зими
Диво в гості завітає,
І повірим в диво ми.
Снігова королева: Здійснилась мрія вже моя -
Зачарувала Кая я.
Король: Як гарно в цьому світі жити
Сміятись, вірити, любити,
А щоб мрії справжні всі здійснити
Треба Герду зустріти та Кая відпустити.

Кай сидить та щось викладає
Герда: Кай, любий Кай!
Кай: Не заважай, дівчинка!
Герда нахиляється над Каєм та плаче. Від сліз Герди Кай все згадує
Кай: Мила Герда, як довго я тебе не бачив.
Кай та Герда звертаються до Снігової королеви
Кай: Прошу, нас ти відпусти,
З Гердою повинні йти.
Король: Королева, стань добріше,
Відпусти дітей скоріше.
Снігова королева: Вас друзі більше не тримаю
До дітей у школу  відпускаю.
Дід Мороз там вже чекає,
Подаруночки для віх він має.

Дід Мороз: Любі хлопчики й дівчата!
Всіх вітаю я зі святом!
З новим роком, щастям новим,
Всім бажаю буть здоровим!
Новорічне свято розпочнем,
Дружно в хоровод усі підем.
Новорічний хоровод

Ведуча:  Дідусь Мороз, наші діти тебе дуже чекали і
вірші приготували.
Вірші

Пісня 3 клас

Дід Мороз: Ми багато веселились,
Танцювали і співали.
Треба свято вже кінчати,
Подарунки роздавати.
Гей, розбійники,біжіть
І санчата привезіть.

Роздача подарунків

Снігуронька.
Хай в майбутньому ніколи не турбують вас печалі!
Хай минають дні у щасті, хай здійсняться ваші мрії!
Зустрічайте рік прийдешній у любові та надії!
Звучить музика, заходить Новий рік.
Новий рік. Я – веселий Новий рік. З дальніх я прийшов доріг.
На Камчатці, Сахаліні побувати я вже встиг.
Завітав у кожну хату, в кожен дім, у кожен клас,
А тепер в гостях у вас у веселий, добрий час!
Через гори і ліси поспішав до вас на свято,
Щоб у цей чудовий час вам здоров’я побажати.
Я приніс вам щастя, долю в кожну хату, в кожну школу
Щоб цвіли ви на землі, ніби квіти весняні.
Щоб скоріше виростали діточки маленькі
І прославили навік Україну-неньку!
Дід Мороз. Я бажаю всім вам, діти, у добрі, у щасті жити!
Щоб лунав веселий сміх, з Новим роком всіх, всіх, всіх!
Пісня 4 клас

Немає коментарів:

Дописати коментар